ON İletişim Merkezi
0850 222 29 10 ‘u aradığında ON İletişim Merkezi müşteri temsilcilerimiz aracılığı ile pek çok işlemi hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştirebilirsin.
ON İletişim Merkezimiz uzman kadrosu ile 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet vermektedir.
İletişim Merkezindeki Değişiklikler Hakkında Bilgilendirme
1 Temmuz 2020 tarihinde yürürlüğe girmiş olan, Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik kapsamındaki yasal düzenlemeler ile 0 850 222 2910 numaralı ON İletişim Merkezimizde;
- İşlemlerini, İletişim Merkezimiz müşteri temsilcileriyle gerçekleştirebilmen için TC kimlik numarası, varsa kart şifren veya internet bankacılığı şifre ve doğrulama kodu ile giriş yapman gerekecektir. Bu bilgilerle giriş yapmadan İletişim Merkezimize bağlandığında sadece kayıp/çalıntı kart ve şüpheli işlem bildirimi yapma ve ürün ile uygulamalarımız hakkında genel bilgi alabileceksin.
- İletişim merkezimize kimlik numaran ile giriş yaparken kayıtlı cep telefon numaran ile aramadıysan, kart şifren veya internet bankacılığı şifrenin yanı sıra cep telefonuna gönderilen doğrulama kodunun da girilmesi zorunlu olacaktır. Doğrulama kodun işlem sırasında tarafına SMS veya Anlık Mesaj (bildirim) ile gönderilecektir.
- ON Mobil'i kullanıyorsan doğrulama kodun anlık bildirim ile gönderilecektir. Mesajı uygulamadan gelen bir bildirim olarak hızlıca görüntüleyebilmek için telefonunun “Ayarlar” menüsünden ON Mobil'e bildirim göndermesine izin vermiş olman gerektiğini hatırlatırız.
- ON Mobil'i kullanmıyorsan doğrulama kodun Bankamız sisteminde kayıtlı olan cep telefonu numarana SMS ile gönderilecektir.
Ayrıca telefon bankacılığı üzerinden oluşturduğun şifreni, istersen ON Mobil ve ON İnternet Şubesi'nde de kullanabilirsin.
Sıkça Sorulan Sorular
Gelişen teknoloji ile birlikte İnternet Bankacılığı kullanımı da paralel olarak artmakta ve bu durum kötü niyetli bazı kişilerce suistimal edilmeye çalışılmaktadır. ON olarak işlemlerini güvenli bir şekilde yapman için günümüz teknolojisini yakından takip ederek sana en iyi hizmeti sunmaya çalışıyoruz. ON İnternet Şubesi ya da ON Mobil'e ilk giriş yaptığında cevabını sadece senin bileceğin bir soruyu güvenlik sorusu olarak belirleyerek hesabının güvenliğini artırabilirsin. Güvenlik sorunun sıfırlanması için 08502222910 numaralı iletişim merkezimizden destek alabilirsin.
Bireysel müşterilerimiz; ATM kartı şifresi veya İnternet bankacılığı şifresi ile Telefon Bankacılığı’ndan işlemlerini gerçekleştirebilir. (0850 222 29 10)
Kurumsal müşterilerimiz; hesap açılışı esnasında Telefon Bankacılığı hizmetinden yararlanmak istediğini belirtmesi halinde şubeniz, telefon bankacılığı şifresi için gerekli işlemleri başlatacaktır. (0850 222 8 223)
ON İnternet Şubesi şifreni kart şifren ve Bankamız sistemlerine kayıtlı cep telefon numaran ile mobil uygulamamız veya web sitemizde yer alan ON İnternet Şubemiz üzerinden alabilirsin.
Kartın yok ise internet bankacılığına şifre alabilmek için güvenlik sebebi ile imzalı talimatın gerekmektedir. İmzalı talimatını en yakın şubemize giderek verebilirsin.
Şubeye gitmek istemezsen, imzalı talimatını almak üzere ziyaretçi personel/anlaşmalı kurye firmamız tarafından adresinde ziyaret edilebilirsin. Ziyaret işlemleri için 08502222910 numaralı iletişim merkezimizden destek alabilirsin.
Ziyaretin sırasında yanında kimliğini bulundurman gerektiğini önemle hatırlatmak isteriz.
Sunduğumuz kaliteli hizmete devam edebilmek amacıyla, Telefon Bankacılığı’ndan sunulan EFT ve havale işlemlerinden ON müşterilerimiz ücretsiz hizmet alabilmektedir. Şube müşterilerimizden alınan ücret bilgilerine ulaşmak için tıkla!
Yurtdışından 0850 222 29 10 ON İletişim Merkezine +90 850 222 29 10 olarak ulaşabilirsin.
Sadece hesabının bulunduğu bir şubede mevcut hesabına bağlı hesaplar açabilirsin. Farklı bir şubeden hesap açılışı istemen halinde gerekli evrakların imzalanması için o şubemize başvurman gerekmektedir. Hesabın var ise, hesabına bağlı vadeli hesaplar açabilirsin. Hesabın yok ise, hesap açılışı istemen halinde gerekli evrakların imzalanması için ilgili şubemize başvurmanız gerekmektedir.
Telefon Bankacılığı İşlem Limit ve Saatleri için tıkla!
0850 222 29 10 ON İletişim Merkezimize 7 gün 24 saat ulaşabilirsin.
Evet, her gün ve her saat hesapların arasında transfer (Havale işlemi) yapabilirsin.
EFT işlemlerini haftaiçi 17:00’a kadar gerçekleştirebilirsin. İş gününün yarım gün olduğu milli ve dini bayramlarda EFT işlemlerini saat 11:30'a kadar gerçekleştirebilirsin. Hafta sonlarında veya tatil günlerinde TC.Merkez Bankası kapalı olduğundan EFT işlemi yapılamamaktadır.
Elektrik, su, doğalgaz gibi fatura ödemelerin için Telefon Bankacılığı’ndan otomatik ödeme talimatı verebilirsin.
Sim kartını güncel teknoloji ile uyumlu hale getirdiğinde ya da numaranı farklı bir operatöre taşıdığın zaman internet ve mobil bankacılık kanallarına giriş aşamasında, SMS ile gönderilen tek kullanımlık şifren güvenlik sebebiyle tarafına iletilemeyecektir. Bankacılık işlemlerin için gerekli olan tek kullanımlık SMS ile iletilen şifre hizmetinden yararlanmak için Sim kartın üzerindeki blokeyi kaldırman gerekmektedir. Sim kart blokenin kaldırılması için 08502222910 numaralı İletişim Merkezimizden destek alabilirsin.
Daha önce mobil cihazın ile ON hesabını eşleştirdiysen, ON mobil uygulaması üzerinden internet bankacılığı şifren ile giriş yaparak sim blokeni kaldırabilirsin.
Cep telefon güncelleme işlemlerini gerçekleştirmek için 08502222910 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz ile iletişime geçebilirsin.
İşlem Limit ve Saatleri
İşlem | Minimum Tutar | Maksimum Tutar | İşlem Saat Aralığı |
---|---|---|---|
Hesaplarım Arası Transfer İşlemleri | Limitsiz | Limitsiz | 24 Saat |
Banka İçi Transfer İşlemleri | 1 TL | 1.000.000 TL | 24 Saat |
Başka Bankaya Transfer İşlemleri | 1 TL | 1.000.000 TL | 09:00-17:00 (ileri tarihli için 24 saat) |
Döviz Transferi (Swift) İşlemi | 1800 TL karşılığı YP | 500.000 TL karşılığı YP | 24 saat |
Vadeli Hesap Açılışı | 500 TL | 10.000.000 TL | 24 saat |
Döviz Alış/Satış | Satış: 1 TL Alış: 10 TL | 500.000 TL karşılığı YP | 24 saat |
Fon İşlemleri (B Tipi Likit) | 0 | 1.000.000 TL | 10:00-13:00 |
Fon İşlemleri (İhbarlı) | 0 | 1.000.000 TL | 10:00-16:00 |
Fatura Ödeme | 0 | 100.000 TL | 24 saat |
Fatura Otomatik Ödeme Talimatı Verme | 0 | 100.000 TL | 24 saat |
Bağkur / SGK Ödeme | 0 | 100.000 TL | 24 saat |